TERUG

CASE |

De Langhe Advocaten

Challenge

  • Realiseer een corporate image film die merk bewustwording creëert.

Outcome

  • Een “niet zo typische” bedrijfsfilm
  • Winnaar van de Golden Dolphin op het Cannes Corporate Media & TV festival.
  • Winnaar van de award voor best corporate image film op het Belgian Corporate Video Festival
Short version

Medium

  • Kanaal Z
  • Social media campagne
  • Bedrijfs events
  • Artikels (cfr. Golden Dolphin award) in verschillende kranten en vakliteratuur.
  • Beurzen
  • Website

Production secrets

  • De mist in de openingsscène is echte mist.
  • Onze 50 acteurs en figuranten hebben een 72 keer van de helling moeten lopen.
  • De toga’s zijn echte toga’s
  • Gefilmd in februari: 11 graden (respect voor cast & crew! en De Langhe Advocaten)
  • Zalige techno dolly crane!
No items found.

Andere projecten voor

De Langhe Advocaten

  • Rebranding
  • Nieuwe website: design & development - de-langhe.be
  • Save the date invitatie film
  • Consultancy
No items found.
TERUG